Dyrektor sprzedaży i marketingu to usługa dla firm, które nie chcą zatrudniać dyrektora sprzedaży i marketingu na pełen etat, a jednocześnie potrzebują jego wsparcia. Specjalnie dla takich firm opracowaliśmy możliwość zatrudnienia dyrektora sprzedaży i marketingu w formie abonamentu. Klient płaci tylko za przepracowane godziny lub zrealizowane czynności w ramach ustalonych przez klienta czynności.
Dyrektor sprzedaży marketingu może realizować szeroki zakres działań. Może to być zarówno opracowanie strategii marketingowej, konsultacje działań marketingowych, spotkania szkoleniowe działu sprzedaży, jak i udział w spotkaniach z klientem klienta – pod warunkiem, że takie spotkanie odbywa się w formie wideokonferencji online. Mogą to być też konkretne czynności jak np. pozycjonowanie strony internetowej, prowadzenie social mediów czy publikacja kampanii reklamowych.
Jak wygląda współpraca?
Rozpoczęcie współpracy jest bardzo proste. Pierwszym krokiem do współpracy jest udzielenie klientowi całkowicie bezpłatnej konsultacji, w której ustalamy zakres ewentualnych czynności. Po takim spotkaniu klient otrzymuje propozycje oferty cenowej. W zależności od preferencji klienta może być to konkretna pula godzin do dyspozycji w ramach miesięcznego abonamentu, lub też realizacja konkretnych czynności w ramach ustalonego wynagrodzenia.
Doświadczenie dyrektora sprzedaży i marketingu
Usługa dyrektora sprzedaży i marketingu jest świadczona przez osobę z ponad 10 letnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu na rynku polskim jak i rynkach zagranicznych. Nasz dyrektor sprzedaży i marketingu posiada doświadczenie w różnorodnych branżach takich jak IT, hotelarstwo, usługi, meblarstwo, zakłady produkcyjne dzięki temu jest w stanie bardzo szybko rozeznać się w każdej branży.