Blog

Jak optymalizować obrazki by osiągać lepsze wyniki w Google?

Jak optymalizować obrazki by osiągać lepsze wyniki w Google?

Szybkość wczytywania strony internetowej to jeden z głównych elementów tak zwanego On-Site SEO, branych pod uwagę przez wyszukiwarki przy indeksacji stron w ich wynikach wyszukiwania. Jednym z kluczowych czynników mających wpływ na szybkość wczytywania się strony internetowej jest waga obrazków. W tym artykule dowiesz się jak optymalizować obrazki by osiągać lepsze wyniki w Google.

Czytaj więcej »Jak optymalizować obrazki by osiągać lepsze wyniki w Google?
Pozycjonowanie bloga w wyszukiwarce

Pozycjonowanie bloga w wyszukiwarce

Pisanie bloga nadal zyskuje na popularności. Szczególnie popularne są blogi firmowe, a to dlatego, że marketing treści to bardzo dobry sposób na przyciągnięcie klientów. Jednak samo pisanie nie wystarczy. Użytkownicy muszą w jakiś sposób trafić na pisane artykuły. Co zrobić aby usprawnić pozycjonowanie bloga w wyszukiwarce? O tym dowiesz się z tego artykułu.

Czytaj więcej »Pozycjonowanie bloga w wyszukiwarce
Pozycjonowanie strony organiczne w Google czy Google Ads?

Pozycjonowanie strony organiczne w Google czy Google Ads?

Pozycjonowanie to skuteczna metoda marketingowa, która pozwala na generowanie stałego, kalorycznego ruchu – przekładającego się na sprzedaż w przypadku e-commerce lub pozyskanie leadów – w przypadku serwisów www. W podobny sposób działają kampanie Google Ads, które promując usługi lub produkty pozwalają na zwiększenie ich sprzedaży. Czym jednak różnią się od siebie te działania reklamowe i na które właściwie warto się zdecydować? Wyjaśniamy.

Czytaj więcej »Pozycjonowanie strony organiczne w Google czy Google Ads?
jak usprawnić pozycjonowanie strony

6 sposobów na poprawienie pozycji strony w wyszukiwarce

Odpowiednio pozycjonowana strona internetowa może znacznie przyczynić się do wzrostu ilości klientów. Dlatego też wielu przedsiębiorców szuka sposobów na to, aby być wysoko w wyszukiwarce. Nie każdego jednak stać na zatrudnienie profesjonalisty. W tym artykule dowiesz się, co możesz zrobić samodzielnie, aby znacznie poprawić pozycję strony internetowej w wyszukiwarce.

Czytaj więcej »6 sposobów na poprawienie pozycji strony w wyszukiwarce
co to jest lead generation

Co to jest lead generation – skuteczne generowanie leadów

Jeszcze kilka lat temu proces sprzedaży przebiegał zupełnie inaczej niż ma to miejsce dzisiaj. Dział marketingu wyszukiwał potencjalnych klientów i przekazywał kontakty do działu sprzedaży. Następnie dział sprzedaży kontaktował się z potencjalnymi klientami by zaprezentować klientom ofertę i zamknąć transakcję. Dziś działa to zupełnie inaczej. … Czytaj więcej »Co to jest lead generation – skuteczne generowanie leadów

content marketing treści

Co to jest content marketing (marketing treści) ?

Istnieje dziś wiele sposobów na marketing firmy. Wymyślono wiele technik marketingowych. W zależności od branży, w której się znajdujesz, jedna może być pomocna, a inna może Ci zaszkodzić. Niektóre narzędzia i techniki marketingowe pasują do każdej firmy. Które z nich są najskuteczniejsze? Zastanówmy się jak content marketing(marketing treści) może zwiększyć Twoją sprzedaż.

Czytaj więcej »Co to jest content marketing (marketing treści) ?
Google Moja Firma

Co to jest Google Moja Firma

Google Moja firma to rozwiązanie, które każdy przedsiębiorca powinien poznać. Jest to proste, a zarazem bardzo skuteczne narzędzie marketingowe. Większość osób korzystających z wyszukiwarki Google miała do czynienia z profilami „Google my Business”, chociaż nie każdy zdaje sobie z tego sprawę. W tym artykule dowiesz się czym jest Google Moja Firma.

Czytaj więcej »Co to jest Google Moja Firma