Dyrektor sprzedaży i marketingu to usługa dla firm, które nie chcą zatrudniać dyrektora sprzedaży i marketingu na pełen etat, a jednocześnie potrzebują jego wsparcia. Specjalnie dla takich firm opracowaliśmy możliwość zatrudnienia dyrektora sprzedaży i marketingu w formie abonamentu. Klient płaci tylko za przepracowane godziny dyrektora w ramach ustalonych przez klienta czynności.
Dyrektor sprzedaży marketingu może realizować szeroki zakres działań. Może to być zarówno opracowanie strategii marketingowej, konsultacje działań marketingowych, spotkania szkoleniowe działu sprzedaży, jak i udział w spotkaniach z klientem klienta – pod warunkiem, że takie spotkanie odbywa się w formie wideokonferencji online.
Jak wygląda współpraca?
Rozpoczęcie współpracy jest bardzo proste. Pierwszym krokiem do współpracy jest udzielenie klientowi całkowicie bezpłatnej konsultacji, w której ustalamy zakres ewentualnych czynności. Po takim spotkaniu klient otrzymuje propozycje oferty cenowej. W zależności od preferencji klienta może być to konkretna pula godzin do dyspozycji w ramach miesięcznego abonamentu, lub też pojedyncze godziny pracy, których terminy są ustalane z klientem na bieżąco.
Doświadczenie dyrektora sprzedaży i marketingu
Usługa dyrektora sprzedaży i marketingu jest świadczona przez osobę z ponad 10 letnim doświadczeniem w sprzedaży i marketingu na rynku polskim jak i rynkach zagranicznych. Nasz dyrektor sprzedaży i marketingu posiada doświadczenie w różnorodnych branżach takich jak IT, hotelarstwo, usługi, meblarstwo, zakłady produkcyjne dzięki temu jest w stanie bardzo szybko rozeznać się w każdej branży.