Audyt SEO

W dzisiejszym świecie jest dla nas już zupełnie naturalne, że poszukiwanie jakiejkolwiek informacji zaczyna się w Internecie. Nie ważne czy szukamy odpowiedzi na konkretne, nurtujące nas pytanie, czy firmy do realizacji jakiejś usługi – zawsze zaczynamy od Google.

Dlatego jest dziś bardzo ważne, aby strona www firmy była odpowiednio zoptymalizowana pod kątem SEO. Dzięki temu potencjalni klienci będą mogli znaleźć Twoją firmę w Internecie.

audyt SEO

Co to jest audyt SEO?

Audyt SEO(Search Engine Optimization) to dokładna analiza Twojej strony Internetowej. Analiza ta ma na celu ustalenie czy Twoja strona jest odpowiednio zoptymalizowana aby potencjalni klienci mogli ją łatwo znaleźć w Internecie.

Audyt SEO ma na celu zbadać czy i na jakich pozycjach Twoja strona internetowa jest widoczna w Google na poszczególne słowa kluczowe. Celem audytu jest również ustalenie co możesz poprawić aby osiągnąć lepsze efekty w postaci: większej ilości wejść na Twoją stronę czy też wyższych pozycji w rankingu Google.

Na czym polega audyt SEO?

Na początku przeprowadzimy z Tobą wywiad aby zapytać o najistotniejsze kwestie w celu poprawnego przygotowania się do audytu. Głównie będziemy się skupiać na tym co sprzedajesz, na jakim obszarze i kto jest Twoim klientem.

To wszystko dlatego, że najważniejsze jest dla nas aby efektem późniejszej optymalizacji było zwiększenie ilości zapytań od potencjalnych klientów Twojej firmy. W końcu to jest najważniejsze dla każdego właściciela biznesu. Większa ilość klientów.

Potem poprosimy Ciebie o dostęp do panelu CMS Twojej strony www oraz dodanie nas do konsoli Google Search Console. Będziemy też potrzebować dostęp do statystyk Google Analytics aby zbadać źródła, ilość, i jakość wejść na Twoją stronę www.

Zapytamy też co w Twojej ocenie wpisują w Google Twoi potencjalni klienci, aby znaleźć firmę taką jak Twoja. Będzie dla nas też ważne kto jest Twoją najistotniejszą konkurencją.

Natomiast przede wszystkim zapytamy Ciebie o cel. Cel jaki chcesz osiągnąć. Tworząc audyt SEO zrobimy wszystko co w naszej mocy aby dać Tobie jak najwięcej wskazówek, które pozwolą Ci osiągnąć założony cel.

W trakcie audytu możemy zadać jeszcze kilka pytań, aby rozwiać nasze wątpliwości. A w końcu pewnego dnia, gdy audyt dobiegnie końca otrzymasz od nas szczegółowy dokument. Dokument ten będzie zawierać szczegółową analizę Twojej strony oraz listę proponowanych usprawnień.

Kiedy warto zrobić audyt SEO?

Audyt SEO powinno się robić cyklicznie. Najoptymalniej jest wykonać audyt raz na rok. Dzięki temu na bieżąco śledzisz w jakim miejscu się znajdujesz i co jeszcze możesz usprawnić.

Najlepszy czas na audyt jest wtedy, gdy opublikowałeś nową stronę lub wtedy, gdy ilość zapytań od potencjalnych klientów jest niezadowalająca – lub gdy takich zapytań nie ma wcale.

Mnóstwo ludzi korzysta dziś z Internetu. Szukamy tam praktycznie każdej informacji. Dlatego jest prawie pewne, że brak zadowalającej ilości zapytań od potencjalnych klientów jest spowodowany niewłaściwą optymalizacją Twojej strony www pod kątem SEO.

Ile kosztuje audyt SEO?

UsługaPakiet 1 Pakiet 2
Analiza techniczna strony wwwxx
Analiza treścixx
Analiza strony w Google Search Consolexx
Analiza indeksacji strony w Googlexx
Analiza znaczników METAxx
Analiza linkówxx
Analiza konkurencjix
Opracowanie listy usprawnieńxx
1500 PLN netto4500 PLN netto